Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2010 18:51 - Добромир Гущеров: Оня ненормалник Станишев ми се смееше, като му казах, че влизаме в криза
Автор: slivenplus Категория: Бизнес   
Прочетен: 5616 Коментари: 0 Гласове:
0



image    

Г-н Гущеров, бившите ви колеги от ПГ на “Коалиция за България” обявиха, че Цветелина Бориславова е най –добрата антикризисна мярка в страната. Образно казано, посегнаха на богатството й, като поискаха част от бизнеса й да поеме държавата. Вие бихте ли се разделили с част от богатството си за благото на родината?

О, не ме занимавайте с глупости.

Кое точно е глупост?

БСП е странност, намира се в интелектуална криза.

А имате ли мнение за антикризисните мерки на правителството?

Изобщо не ме интересува, аз живея в чужбина.

Така ли? Защо решихте да напуснете страната?

Ами защото аз съм единственият специалист по антикризисни мерки.

Е, значи е добре, че питам точно вас за антикризисните мерки.

Тя, България, няма проблеми с кризата. България е като пета колона, тя е страничен елемент. Проблемът е в света, не е в България.

Добре, де, дайте да говорим за антикризисните мерки…

Какви антикризисни мерки? То нищо не зависи от България. В криза сме, защото светът е в криза.

Значи щом светът излезе от криза …

И ние ще се оправим. Те, всичките управници в България, са толкова смешни, че няма докъде. Чудят се как ще се борим с кризата… България с нищо не може да се бори, България е следствие.

Е, нищо ли не трябва да правим?!

Нищо не трябва да правим, за да сме щастливи и добре.

Как приемате данък “Лукс”?

Всички истерии са винаги смешни.

А вдигането на ДДС на 22 %?

Няма да ви отговарям, не ме интересуват тези глупости.

Изобщо ли не се интересувате от България?

Не от България, от глупости не се интересувам. Кой вдига данък в криза? Никой! Не, в България няма хора, които да разбират от кризата. Вие говорите с един от малкото хора в света, които разбират от финанси и криза. Тя се учи в основните курсове, Менделсон се казва най-големият изследовател на икономическата криза. Менделсон! Руски учен! Преди две години, когато им обяснявах на правителството какво предстои, те ме подиграваха и казваха, че няма да има криза. Това са двамата Петровци – Кънев и Димитров, оня ненормалник Станишев и т.н.

Дянков също твърди, че разбира от кризи, помагал на 100 държави…

Дянков не го разбирам от какво разбира.

Какво да направим тогава?

Какво ли? Да се четат учебници от първи и втори курс на Икономическия институт! По политикономия! Най-адекватни в тази ситуация, най-възпитани и най-разбиращи са СДС. Не Костов, СДС!

Вие помните ли кой беше единственият депутат от управляващите, който гласува против Бюджет 2009? Аз! Още тогава казах, че това е такава бомба за бъдещите правителства, че няма накъде. Казвах им на тия отпреди две години да не се закачат излишъците, да не се раздават средства, че предстои страшен крах на световната икономика и в частност на България. Те ми казаха, че съм срещу народа. Аз бях против намаляването на данъците. Защото съм капиталист.

Че капиталистите ли не са ли против увеличаването на данъците, кой обича да си ги плаща?

Аз съм капиталист, затова съм против свалянето на данъците. Парадоксът е, че аз исках да се запазят, за да се запази държавата.

А Бюджет 2010 стрували ви се добър?

Те не знаят за какво става дума. Вие все питате какви са мерките срещу икономическата криза.

Да, какво да се прави?

Малко повече рицари и мъже да правят нещата. Мъжката част, рицарската, мъжествената намаля. Не става въпрос за други неща.

Кажете конкретно, все намеквате някакви неща.

Аз съм историята на България.

Е, какво да правим.

Нищо не трябва да се прави. Не бива да се прави истерия. От 20 години все сме в криза. Това, че през последните няколко години благодарение на световните икономически тенденции имаше малко възход, не означава, че не сме били в криза през тези 20 години. И ние, понеже вече сме имунизирани от кризата, ще оцелеем. Изходът от кризата е един – по-малко истерия, повече мъжество.

В коя чужбина сте сега, г-н Гущеров?

Защо да ви казвам? В европейската част на чужбина. И пиша моите трудове – за световната криза, за икономическите системи.

vsekiden.com




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930