Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 15:34 - Ето как лекари убиват здрави хора
Автор: slivenplus Категория: Други   
Прочетен: 771 Коментари: 0 Гласове:
2



image

imageБългарските лекари се оказаха най-големият враг на човека. Вместо да ни лекуват, те ни разболяват, приписвайки ни болести, от които не страдаме. Точат Здравната каса за милиони и за капак – с най-голямата си наглост стачкуват, че не им стигат парите. Да, днес лекарите са най-лошите хора на земята. Българските лекари.

 

***

Аз не съм болен, аз съм здрав! Имам малко високо кръвно, лекарят ми каза, че съм за операция. Здравната каса ми поема част от парите, но докторът ме предупреди да си подготвя още 500 лв. – за кардиолога, който ще ме оперира. Жена ми се поболя, мисли, че ще остана на операционната маса. Търсим пари назаем за операцията. Дъщерите не спират да плачат и те ме отписаха. И на мен ми се плаче, млад съм още, на 55 години.

 

Този човек наистина е бил напълно здрав, но за да мине по клинична пътека, са му направили ненужна операция. Която обаче е била неуспешна. Той остава на операционната маса. Последици – две сирачета, една вдовица с куп борчове и един лекар – малко по-богат.

 

***

Бременна съм. Раждането наближава и лекарят, който ще ме изражда, ми иска 700 лв. за „услугата”, макар че съм здравно осигурена. Ако искаш! Плащам си като поп, за да съм сигурна, че ще се отнесат добре с мен по време на раждането и наистина ще ми се обърне внимание.

Тази жена ражда на връх Бабинден. Лекарят, който трябва да извърши раждането, отива пиян. Целият персонал също е почерпен. Нещо се обърква, бебето се задушава, родилката се спасява на косъм. Последици – още един изгубен човешки живот, нещастно семейство и един лекар – малко по-богат и невинен.

 

***

Боли ме гърбът. Лекарите ми казаха, че имам дископатия и е нужна операция, тъй като след време може да се влоша. Майка съм на две малки деца, кой ще ги гледа, ако се разболея?! Ще се оперирам, здравната каса ще поеме интервенцията, но лекарят пак иска да му платя 500 лв. На черно. Ще събера парите, няма как!

Оперираха ме, станала е лекарска грешка, ще съм инвалид за цял живот. Кой ще гледа децата? Кой ще гледа мен?!

Тази майка умира месец след операцията заради лекарската грешка. Тя не е имала нужда от операция, не е била болна от дископатия. Последици – още един некролог, две сирачета и един по-богат лекар.

 

***

Имам рак. Откриха го случайно. Мъж на 45 години съм, а си отивам. Трябва да ми оперират стомаха, да ми отстранят далака. Болестта е в напреднал стадий, лекарите не ми дават много надежда, но след операцията може да живея още поне 5 години. Жена ми и децата се съсипаха. Съпругата ми вече не прилича на човек, състари се с 10 години. Лекарите ни искат 1100 лв. за операцията, но да му ги дам на ръка, без разписка, без никой да знае. А си плащам осигуровки, но ще ги дам, само да мине успешно. Здравето е най-важно!

Този човек умира 10 дни след операцията. Казват на жена му, че се възстановява много бързо и вече е добре. Като минават десетте дни, които са предвидени по клиничната пътека, той е изписан за домашно лечение. Умира на 11-ия ден в страшни мъки.

Последици – какви може да са последиците?!?

Всяка прилика с лица и събития е напълно случайна, но за съжаление – приликите са хиляди.

 

Каролина

Церовска



Тагове:   как,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930