Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2014 23:02 - Историята на един брат от Faсebook:
Автор: pemben Категория: Други   
Прочетен: 1418 Коментари: 1 Гласове:
1



 До преди Две години буквално не познавах Нашата Вяра Ислям.  В Детството, като повечето мои Приятели, хoдехме на Джамия, но тъй като Родителите ми не обръщаха много внимание на Вярата, спрях да ходя на Джамия, след като спрях да ходя на Джамия, много бързо забравих как се клане Намаз.  На Джамия ходех от Байрам на Байрам.  В младите Години преживях голяма любов.  Все още бях Мюсулманин който не ходи на Джамия, не кланя Намаз и т.н., Аллах да ми Прости за Този период от живота ми.  Когато Моята тогавашна Приятелка се дипломира, реши да се запише в Факултета в Сараево, така че това Нейно желание ме хвърли в Отчаяние, защото Сараево е доста далеч от Града, в който живея.  След това си хванах Лоши Приятели,и започнах да Пия Алкохол, да пуша цигари, да употребявам Наркотици и т.н.  Това отиде толкова далеч, че Родителите ми ме Изхвърлиха от дома, като научиха,че съм станал Наркоман ... Не мина много време и Преживях Катастрофа, но въпреки катастрофата Аллах ме Спаси Елхамдулиллях Благодарен съм на Аллах за това.  През периода когато много Пиех, често се Озовавах в Спешна помощ,с голямо количество Алкохол в стомаха.  Когато видях, че Такъв Живот не ме води на никъде, разбира се, се върнах при Родителите, които ме приеха, Аллах да ги Награди-Амин!  Спрях да пия алкохол, и започнах да се отдалечавам от Старите си Приятели, с които излизах и така постепенно оставих Харама.  И някак си, успях Слава на Аллах.  Един ден, Един Приятел ме накара да се регистрирам във Facebook, и за няколко дни, хванах много Приятелства,и срещнах Нови хора и т.н.  Една нощ видях на Стената Линк, Който бе Поставил Мой Приятел-Лекция, Която ми Привлече Вниманието, така че Тази Лекция я Изслушах няколко пъти. Лекцията ме Очарова, така че след Това Изслушах още няколко Ислямски Лекции, и Аллах Дж.Дж. ми Отвори очите за Истината-Елхамдулиллях, и ми Показа, че аз все още не съм опропастен човек.  От този ден нататък Всеки ден слушах Лекции за Исляма и изведнъж в сърцето ми се появи Желание да кланям Намаз.  Всеки ден четях Дуите за Намаз, гледах Видео клипове как да се Науча отново да кланям Намаз и Слава на Аллах, успях.  Започнах да ходя в Джамиятя, колкото можех по редовно, а когато не можех да отида в Джамия да кланям, кланях вкъщи.  Никой не вярваше, че станах друг човек.  Аллаху Екбер!  Представете си Родителите не ми вярваха,че Това е истина и си мислеха, че ходя на Джамия да ме видят другите.  Но това, което тогава ме мъчеше е, че не можах да ставам за Сабах Намаз, просто не успявах.  И Един Ден като влезнах във Фейсбук прочетох Хадис,в Който Мухаммед С.А.С. казва,""че лицемерите на стават за Сабах Намаз.""  "Ма няма да бъда лицемер" си казах и твърдо реших да ставам за Сабах Намаз, така че в началото ми беше трудно,и Така посрещах Сабах Намаз.  По-късно ставаше лесно, сега не ми трябва никаква Аларма, ставам сам, Слава на Аллах.  По-късно,започнах да Чета Книги за Исляма, взимах и назаем от Приятели и сърфирах в Интернет,за да уча все повече и повече за Исляма, което не е за вярване, поне за Тези, Които ме познаваха от по-рано.  Сега, Слава на Аллах, всичко е страхотно, отново се Записах в Университета, още един изпит имам, и ако Даде Аллах, ще уча за Втора година.  Пазя се от Харама, редовно се кланям, чета Корана всеки ден, въпреки Лекциите във Университета.  За мене Ден, в който не прочета нещо за Исляма е изгубен ден.  Аллах да е Доволен от всички Мюслюмани и Мюслюманки по света... Амин!



image



Гласувай:
1



1. gabar4eto - !!!!!!!!
21.11.2014 00:35
Slava, Slava na ALLAH-ALLAH E VELIK, ALLLEH E VSEMILOSTIV- SEGA KATO PROCHETAH TAZI STATIQ I AZ TRQBVA DA SI NAPRAVQ EDNA MOQ PRECENKA
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pemben
Категория: Други
Прочетен: 862425
Постинги: 648
Коментари: 204
Гласове: 458
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол