Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 17:47 - Бойко: Нямам никакви намерения да се женя
Автор: slivenplus Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 782 Коментари: 0 Гласове:
1



image Цветелина Бориславова и Бойко Борисов Не обичам вицовете за себе си, но все някой ми ги разказва, споделя министър-председателят Край на гаданията ще се ожени ли или не премиерът Бойко Борисов за дългогодишната си приятелка Цветелина Бориславова. В интервю за в. “Стандарт” той заявява, че още като се е развеждал преди 30 години, си е обещал да не се жени повече. “Така че гледачката на Берлускони – Теодора Стефанова, греши, като ми предрича сватба. Лошо е, ако октоподът Паул го беше предрекъл. Тогава щях да изпадна в паника, в криза. А сега, както се казва, толкова саможив станах, че... Действително ми липсва нормалното общуване, което имат хората - да излезеш по магазините, да седнеш на кафе, да се разходиш някъде”, споделя премиерът.

На въпроса какво взе управлението от Бойко Борисов, той отговаря: “Всичко. Погледнато реално, последните 11 години. За съжаление най-хубавите на мъжа или

последните хубави за мъжа ми заминаха, без да ги усетя.

Главен секретар - 5 години, 4 години - кмет, сега една година премиер, избори, избори, избори. Всеки ден от сутрин до вечер хората знаят къде съм, какво правя. И на всеки проблемите да реша...”

Борисов твърди, че не обича вицовете за себе си, но все се намира някой, който да му ги каже. Последният виц: Настроението в държавата е Бойко, всичко е Цветан и рози, а парите ги дянкали.
“Не ми е много приятно, но на никого не го пожелавам. Хората казват:

щом има вицове за теб, значи си фактор.

Не ми е приятно, но няма кой да ме пита. Народното творчество си върви”, философски разсъждава премиерът.

Наскоро италианският премиер Силвио Берлускони го изненада с часовник "Булгари" за рождения му ден. Борисов обаче признава, че не обича да носи часовници. “От каратето много ме болят китките, още не могат да ми минат травмите по кокалите на ръцете. Като ми постои малко часовник на ръката, започва нещо като ревматизъм и ми е неприятно”, обяснява премиерът.
Дарина Павлова се похвали, че по Берлускони също му е изпратила
подарък за рождения ден. Борисов обаче не знае какъв е, не го е гледал. “Много често, когато дойдат сираци или бедни хора, им давам подаръците си”, обяснява той.

Какво ще прави през годишния си отпуск, който по документи е 22 дни?
“След като изисквам от всички, и аз ще се водя по документи в отпуска, но това не ми пречи да си работя”, лаконичен е премиерът.


Тагове:   намерения,   никакви,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930