Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 20:55 - Лечков: Катаджията е некадърник!
Автор: slivenplus Категория: Регионални   
Прочетен: 1418 Коментари: 0 Гласове:
0



imageЗапитан дали наистина делото му е прехвърлено на Върховна касационна прокуратура в София, Лечков отговори, че е научил новината от медиите. „Защо мен питате? Аз 7 месеца не съм разпитван, има дознание, питайте прокурора. Той се крие. Ако наистина ВКП е изискала делото, това означава, че катаджията е некадърник. Какво постигна? Взе парите на краваря и какво постигна – нищо, фишеци. Отначалото ви казах, че нямам никакви притеснения. Вие присъствахте на цирковете, които направи – отстраняване от длъжност, и то неправомерно. 47 дни. Сега трябва да съдя държавата, но ще плащаме всички ние. Още в началото помолих премиера да провери, ДАНС проверява, НАП проверява, проверките се удължават, всичко е наред, хората идват и си казват мнението. Той като не може да си извърши проверките...

Ако сме нормална държава, трябваше да ме разпитат. Уж пречех на общината. Досега са разпитани двама човека. Трима общински съветници и изгонени от мен заместник-кметове са основните свидетели. Отидете и вижте на Зорница или на Даниел имотите. Моите имоти са ясни. Ако някой иска да ме стигне, нека да работи като мен и да ме стигне. Кажете ми град, който да има нещо по-добро от нас. Сетете се преди 7 години какво беше. Направихме много неща, но с хубавото бързо се свиква".

Лечков допълни, че въпреки че Софийската прокуратура прекрати наказателното производство срещу него, заради случката на алея „Яворов", сега го съдел единият от катаджиите, които са го спрели. „Представяте ли си докъде стигаме чак?, попита кметът. И аз не знам за какво ме съди, сигурно за уронване на престижа. Едно време на селските мачове имаше такива съдии, които си просеха бой, и после – телевизори, обзавеждане...Цял бизнес."

http://sliven-news.com/



Тагове:   некадърник,   Лечков,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031