Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 20:34 - Лечков: Бонев да бяга срещу мен, не може да ме стигне
Автор: slivenplus Категория: Спорт   
Прочетен: 1264 Коментари: 0 Гласове:
0



- На уважаемия господин Христо Бонев още преди 12 години му казах, че да бяга срещу мен, не може да ме стигне

За разлика от всички тях, които много разбират от футбол, аз спечелих много пари, страшно много, повече от всички тях, взети заедно, и за разлика от тях ги давам за футбол, каза още Лечков. Докато те само крадат от футбола и от такива президенти като Коко Динев и други. Бонев е бил добър футболист, и аз бях добър футболист, но отдавна вече не съм футболист. От 12 години градя в друга насока и там имам успехи. Кажете кой от тези футболни хора дава за футбол. Аз вече 10 години давам пари за футбол и продължавам да давам от моите собствени пари или от бизнеса, който правя. Това е разликата. Та не виждам какво имам да споря с Бонев, при положение, че ние говорихме за Благоевград. Не сме говорили за „Локо" /Провдив/, та Бонев да се обажда. Когато някой от „Локо" /Пловдив/ направи това, което аз съм направил, може да дойде да ми каже: „Абе, Йордане, не разбираш".

Дори в София нямат като нашия стадион. Така че, скромно, но от сърце. Или нескромно, но от сърце. Скромността била за тия, дето нямали други качества. Много години бях скромен, но вече няма за какво да съм скромен.

Откакто Бонев стана треньор, футболът тръгна надолу, начело с Батето. По негово време закуца футболът. Когато след това ние влязохме в БФС, имаше милиони отсъствие. Касата на нула. А откакто сме ние, си изплащаме всички задължения, всичко е наред, намерили сме спонсори, управляваме сравнително добре. Все им преча. Пречи тоя, който работи, така е в България, това разбрах вече. Всеки иска да си оправдае неуспехите с успехите на другия.

Йордан Лечков пред сливенски медии, 16.08.2010, Сливен


Тагове:   мен,   може,   Лечков,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031