Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2010 19:35 - Интервю на Патрик Демпси от "Анатомията на Грей", специално за в. "24 часа"
Автор: slivenplus Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1781 Коментари: 0 Гласове:
0



Патрик Демпси: Децата ми играят на двора с кокошките
  image

След като д-р Рос (Джордж Клуни) от "Спешно отделение" излезе в пенсия, на смяна дойде новият секссимвол на медицинските сериали - д-р Дерек Шепърд.

Синеокият герой на Патрик Демпси от „Анатомията на Грей" го изстреля на върха на класацията „Най-секси герой от сериал на всички времена" и го извади от голямата депресия, в която актьорът се намираше почти десетилетие. Днес 44-годишният Патрик е един от най-горещите мъже на Холивуд. Хонорарите му непрекъснато растат. Само за една година от 2007 до 2008 г. Започва с половин и стига до 5 милиона долара за „Шаферът". В момента американецът с ирландска кръв снима отвъд океана екшън комедията Flypaper ("Мухоловка"), написана от сценаристите на „Последният ергенски запой".image

„24 часа " откри новото златно момче на снимачната площадка в столицата на Луизиана Батън Руж. Патрик не обича да си общува с медии, особено по време на снимки, но все пак направи изключение и реши да отдели време между две екшън сцени, за да си побъбри с „24 часа".image

- Патрик, здравей. Знам, че си много зает и напрегнат около снимките на Flypaper, затова ти благодаря, че се съгласи да ме поканиш за малко в караваната си.

- Винаги ми е интересно да си побъбря с журналист от далечна страна и всеки път се радвам, като разбера, че "Анатомията на Грей" е стигнала до най-различни кътчета на планетата.

- Между другото на живо изглеждаш също така добре, както и на екран. Даже по-добре.

- (Усмихва се). Благодаря ти. Гледам да се поддържам във форма, това е неизбежна част от професията. Всяка свободна минута извън терена прекарвам във фитнеса. Освен като актьор често се изявявам и като автомобилен състезател.

Това налага още по-голяма дисциплина. Не мога да си позволя лукса да мързелувам.

- Да не би да те е страх да не изпаднеш от класацията "Най-секси герой от сериал за всички времена"?

- Класациите не ме вълнуват толкова. Но факт е, че всеки актьор в Холивуд, дори и най-утвърденият, непрекъснато живее в страх, че кариерата му може да тръгне надолу. Във всеки един момент може да настъпи обрат, ако не държиш живота си изкъсо. Този бизнес не прощава. Една погрешна стъпка и телефонът ти млъква за дълго.

Аз лично съм преживял почти десетгодишно пълно затишие, без нито един сериозен ангажимент. Повярвай ми, никакъв успех не може да изтрие този период от съзнанието ми.

- Сега какво правиш, за да се застраховаш от неочаквани обрати?

- Гледам да съм съпродуцент на повечето филми, в които играя, и да имам контрол както над снимачния процес, така и над разпространението на филма. Това ми дава самочувствие и сигурност в бранша.

- Самочувствие очевидно не ти липсва.

- Увереност и стабилност черпя не само от работата си. Жена ми и трите ми деца са всъщност големите виновници да се усещам балансиран и завършен. (Патрик говори за втората си съпруга. От първата има две доведени деца, които са по-възрастни от него, защото когато се жени за нея, той е само на 21, а тя - на 48 години.)

- Честно казано, изобщо нямаш вид на баща на три деца. По-скоро изглеждаш като някой от героите си - ерген купонджия, който знае, че жените си падат по него, и трудно ще се раздели с независимостта си.

- Ето, че не съм. Човекът Патрик е семеен тип. Живея в ранчо тихо и спокойно, далеч от суетата. Двете ми по-малки деца дори не подозират, че татко им е известен. Гледам да пазя семейството си от окото на обществения интерес. Обичам да съм сред природата и искам и децата ми да имат шанса да живеят близо до нея. Сутрин, като се събудят, да отидат да вземат от кокошарника прясно снесени яйца, да гонят кокошките по двора. Това, надявам се, ще ги възпита да са по-земни.

- Ами ела в България, и ние имаме много къщи с кокошки по дворовете.

- Чувам от колеги, че България е гореща дестинация за правене на кино. Нищо чудно някой от следващите ми проекти да се снима у вас.

- Добре си дошъл.

- Не знам колко сте добри в снимането на филми, но ви познавам като таланти във футбола Помня какво направихте на световното в САЩ. Жалко, че ви няма на това световно.

- Е, и ние съжаляваме. Тук в Батън Руж те виждам да се смесваш с народа в местните ресторанти и барове без охрана. А щатските актьори, които идват в България, винаги са обградени от бодигардове.

- Никога не ползвам охрана, освен когато присъствам на премиера или голямо събитие сред тълпи. Никога не отказвам да давам автограф или просто да се ръкувам с някой почитател. И за миг не забравям, че успеха си дължа именно на тези непознати хора, които преди време са дали пари от джоба си, за да си купят билет за мой филм.

- Ще ти припомня какво си казал, ако някой ден дойдеш в София и те видя да се разхождаш из града с охрана. Да се върнем на филма, който снимаш в момента. Твоя екранна партньорка е Ашли Джъд, обявена от списание "Пийпъл" за една от най-сексапилните жени на планетата. Да чакаме ли гореща любовна сцена?

- Ашли целува моя герой, но това е всичко.

- Как го каза само... Ашли целува моя герой, сякаш ти изобщо не участваш.

- Ашли е сладка, но истината е, че на екрана актьорите изглеждат много влюбени и привлечени един от друг, защото това им е работата. Но всъщност виждаш, че аз си стоя сам в караваната, подготвям се за следващия си кадър и почти не се засичам с нея.

- Патрик, като сложиш успехите и провалите на кантара, кое натежава?

- Не знам дали съм успял човек. Знам със сигурност, че непрекъснато се опитвам да бъда по-добър съпруг, баща и актьор.

- А щастлив човек ли си?

- Смея да твърдя, че съм. Е, невинаги ми се получава. Имам и своите спадове. Например не мога да избегна огромното напрежение в актьорската професия, но правя, каквото мога, за да се радвам на живота. Обичам работата си, състезанията с коли. Кариерата ми, слава богу, в момента върви. Щастлив съм, когато постигам целите си. Следващата стъпка, която искам да направя, е преход от актьорство към продуцентска дейност.

Искам да стана шампион и зад волана.

- Кога се чувстваш истински окрилен?

- Най-щастливите ми мигове са, когато съм с децата. Но както ме правят щастлив, също така и ме вбесяват. В общи линии щастието не е постоянно състояние, а постоянна битка да го задържиш.



Тагове:   интервю,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031