Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2010 23:34 - Милко Калайджиев: Грозен съм, но правя красиви деца
Автор: slivenplus Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3973 Коментари: 0 Гласове:
0



var userRating=0; var design = "/design/"; var id = "30025"; var act = "news"; var suffix = "stars"; imageОсвен като певец, станахте известен и като създател на звезди. Ваши открития са Анелия и Преслава. Не мислите ли да се занимавате с това постоянно?
Много съм горд с откритията си. Наистина съм откривател на звезди, защото съм музикант до мозъка на костите. Каквото и да говорят за мен, аз целият съм изтъкан от музика. Не мога да чуя един перфектен глас и да не ми направи впечатление. Така стана и с Анелия. Тя дойде със своя приятелка и неин приятел в заведението, в което пеех в Свиленград. След като свърших с програмата си, гаджето на нейната приятелка ми каза: „Милко това момиче може да пее, нека да изпълни една песен. Може ли?“ Съгласих се. Онемях, когато я чух. Но веднага я накарах да изпее народна песен. За мен това е тестът дали една певица е добра или не. Анелия изпя Не казвай, либе, лека нощ. Казах и веднага, след като завърши училище да ми се обади и тя го направи. Тогава вече имаше ангажимент, но въпреки това реших да я поканя да пее с моя оркестър. Малко по-късно ми се обади друг голям музикант и ми каза: „Бате Милко, заминавам за Швейцария, трябва ми певица. Анелия много ми хареса, нека дойде с мен“. Съгласих се, защото там щеше да пее сръбски песни, а това е допълнителна школовка за гласа. Изкара в Швейцария шест месеца, срещнахме се и я заведох в Пайнер.
Преслава пък пееше с моя оркестър осем месеца. Но беше голям зор, докато я накарах. Анелия е скромно момиче, не че Преслава не е, но си има приятел, който не беше съгласен тя да пее. Заради това си замина за Добрич. След месец обаче се обади приятелят й, който искаше да знае какво все пак ще представлява договорът и с Пайнер. Направихме среща с шефа, Преслава и приятелят и прочетоха всичко. Момчето го хареса и сега всичко е нормално. Искам да кажа нещо и за Емилия. Тя беше ученичка в Широка лъка. Нейните родители дойдоха при мен с един приятел и казаха, че искат да чуя едно момиче. Хареса ми и този техен близък, който е с голямо влияние в Димитровград, я заведе в Пайнер.
Не сте ли се замисляли да направите собствена компания, след като явно имате талант да създавате звезди?
Нямам толкова средства, за да направя музикална компания. И сега има много.
Чували сме, че за вас се говори като певеца на мафията. Наистина ли сте нейн любимец?
Канят ме на подобни участия, на частни партита на такива бизнесмени. Не виждам нищо лошо в това. Не знам дали наистина съм техен любимец. Но вижте, аз пея много, по няколко часа. Имам богат репертоар. Каквото ви дойде на ум, аз мога да го изпея. Спря ме един български евреин, който каза, че много се радва за мен, защото преди да се изявя много са ме плюли. Има насадено мнение, че фолкпевците са прости. Наричат ме „скапан чалгаджия“, а аз съм бил 20 години естраден певец.
Разкажете как сте решили да се занимавате с музика?
Аз съм бунтар. Харесвам времето на Бийтълс, Ролинг Стоунс, Том Джоунс. Бях в школа за пияно и акордеон, но на тези инструменти, не можех да свиря любимата си музика. Само за три месеца се научих да свиря на китара. Направих своя банда в гимназията. След като се уволних от казарма, пък започнах да свиря в оркестър към читалището в Свиленград. Печелил съм златни медали за художествена самодейност. През 1974 г. бях първият, който направи модерен аранжимент на народна песен – Чула баба, разбрала. Тогава обаче Тончо Русев и Морис Аладжем казаха: „кой е тоя бе“.
Докато бях музикант, карах и такси в Свиленград. През деня бях шофьор, а вечер свирех. До 1986 г. бях на този ритъм. След това станах ди джей и през 1994 г. издадох първия си албум в Пайнер. Няколко месеца преди мен своя първи продукт издаде Глория.
Не сте ли искали да направите концерт в Първа зала на НДК като знаменитата си колежка?
Не вярвам, че мога да напълня залата. Трябва да направят входа безплатен. Наистина бих направил безплатен концерт, ако намеря спонсори. Не ми трябва печалба. Доволен съм от работата си. Между другото аз се казвам Михаил Панайотов Калайджиев. В Свиленград на всички Михаиловци им казват Милко. На седем години разбрах, че се казвам Михаил.
Разкажете повече за семейството си, или по-точно за двете си семейства. Предполагам, че в един малък град е било доста трудно да се разведете и да започнете нов живот. Така ли е?
Имам син от първия си брак. Той е адвокат в Пловдив. Оставих на него и на майка му голяма къща в Свиленград. Трудът на целият ми живот до тогава остана за тях, бях вложил всичко в тази къща. Взех си само мобифона и колата. Но наистина беше трудно. Много хора се отдръпнаха от мен. Започнаха клюки, интриги. Да се разведеш беше престъпление. Но аз просто се влюбих в Маргарита, настоящата ми съпруга. Не съжалявам за нищо. Имам 2 прекрасни деца от нея. Тя е голямата ми любов. Наложи се и Маргарита да премине през доста неприятности.
Поддържате ли отношения с бившата си съпруга и сина си?
Със сина ми се виждаме, но с бившата ми съпруга не поддържаме отношения. Тя е учителка. Колкото и да е странно, не се засичаме и в града. Тя просто не излиза. Разделихме се като приятели, без излишни драми. Мисля, че се разведохме защото тя ме ревнуваше. Вероятно така ме прогони.
На какво според вас се дължи успехът ви?
Един вестник бе написал, че без особен сексапил и масирана реклама съм успял да пробия в шоубизнеса. Мисля, че е благодарение на това, че не отказвам да обърна внимание на никого. Народен човек съм. Как да стана звезда, като хиляди хора ме познават като Милко. Не мога да звездея.
Успявате ли да изкарате добри пари?
Не. Мисля, че съм най-котираният мъж певец след Азис. И хората се чудят как може, след като съм грозен. Аз съм си такъв. Може да съм грозен, но правя красиви деца. Големият ми син е 180 сантиметра, със зелени очи е, плюс това е образован. Малките ми деца също са много красиви. Винаги съм казвал, че не трябва да се завижда. Не мога да се сравнявам с колежките си. Мога да пея във всяко заведение и пак да изкарам добри пари. Няма да се съглася да пея за 15-20 лв. Много мои колеги, музиканти свирят и за такъв хонорар. И моето заплащане не е голямо в сравнение с това на колежките ми, но не се оплаквам.
Не се ли чувствате измамен? Проправяте път на млади звезди, а вие не печелите от това?
Лошо ли е? Не им завиждам, а се радвам на успеха им. С Мира например сме много успешен дует. Спомням си как когато излезе Хей малката, с Мира обиколихме 20 града в Македония. Бяхме абсолютен хит. Искам да питам Пиленцата лоша песен ли е? Не е, щом повечето хора я харесаха.

19 минути


Тагове:   Милко,   калайджиев,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930