Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2010 09:32 - Калин Врачански с ново гадже
Автор: slivenplus Категория: Забавление   
Прочетен: 1244 Коментари: 0 Гласове:
0



  imageНеочаквани емоции се задават за Калин Врачански. След като съдбата раздели героя му Камен от сериала "Стъклен дом" с красивата Боряна Касабова, сега той се готви да я замени с ново гадже в следващите серии, които тръгват по bTV наесен. Дали обаче тя ще успее да избие героинята на Елена Петрова от мислите на младия идеалист, не се знае. Коя от родните звезди ще се превъплъти в ролята на новата ключова фигура продуцентите крият строго. Явно те са замислили пълен обрат на Калиновия герой.
Стефан Данаилов пък ще се завърне като главен персонаж в сагата и реакциите около това ще бъдат неочаквани. В сериала ще се появи и още едно ново лице. Ники Илиев от "Забранена любов", ексводещият на "Тази сутрин" Митко Павлов, Владо Карамазов или Асен Блатечки са между спряганите за ролята. Трансформация очаква и героят на Бойко Кръстанов. От емоционално объркан и сърдит Дани Касабов ще се превърне в далеч по-зрял и добър човек. Радина Кърджилова пък ще трябва да направи своята Сиана по-амбициозна и силна жена, която да се бори докрай за целите си. "Ако ме питате дали се чувствам известна, аз съм много далеч от тези неща. Даже се притеснявам от факта, че толкова бързо изведнъж всички станахме популярни", каза Радина.
За романтичната Боряна Касабова житейските изпитания тепърва ще навлязат в своя апогей, а актрисата Елена Петрова ще се бори здраво с нови предизвикателства. "Аз ужасно много заобичах Боряна. Радвам се, че зрителите ни дадоха шанс да им докажем, че може да бъдем много добри и да им представяме пълнокръвни образи. Напоследък все по-често ми се случва да ми казват Боряна, а не Елена. Което по никакъв начин не ме обижда, дори ме прави щастлива", коментира Елена.


Тагове:   ново,   Калин,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930