Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2010 23:39 - Анна-Мария Борисова души проф. Вучков
Автор: slivenplus Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 754 Коментари: 0 Гласове:
0




image „Аз сънувах, че новата здравна министърка Анна Борисова ме души и едва се събудих от тоя кошмар и седях един час под душовете, докато се успокоя”. “Но тази жена – тя върти глава, размахва ръце като тесли и най-важното ни залива със заповеднически интонации и ясно чувствам, че направо е готова да тропа и с крака, да тропа с юмруци по масата... Това е нещо ужасяващо!”, продължава видният телевизионер описанието си за новата здравна министърка.

Това признава в предаването “Горещо”, което ще се излъчи в събота, проф. Юлиян Вучков.

Вучков говори за кризата в страната, за проблемите в държавата и за политическия живот, които го вълнуват толкова много, че дори сънищата му са посветени на тях. Изненадващо професорът признава, че е малко раздвоен в оценката си за финансовия министър Дянков.

Телевизионерът признава изненадващо, че е малко раздвоен в оценката си за финансовия министър Симеон Дянков.

След броени седмици на пазара в цели 800 страници излизат „Мемоари”-те на проф. Вучков: „Това е една обемна книга, която обхваща абсолютно всички области от нашия живот през последните двайсет години. Но има и една силна втора част, която се занимава с най-големите чуждестранни политици – Маргарет Тачер, да кажем, Барак Обама, Хелмут Кол, Ангела Меркел и т.н.” Това е 26-тата поредна книга на професора: „Какво да направя! Работата е над всичко! Аз обичам любовта, аз съм емоционален човек, имал съм жени в своя живот – не мога да живея без тях... Имам и постоянна връзка напоследък – много сериозна... Но все пак работата ми е над всичко!”/БЛИЦ



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930