Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2010 19:35 - Тодор Славков: Аз винаги мога да бъда келеш, но Дянков никога няма да бъде министър като хората!
Автор: slivenplus Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 833 Коментари: 0 Гласове:
0



imageТодор Славков отдели време, за да коментира пред afera.bg най-интересното от политическия и обществения живот у нас. В интервюто ще научите какво мисли Тошко за управлението на ГЕРБ, за Симеон Дянков, за полицейския химн на Веселин Маринов и за войната на Слави с Бойко Борисов.

 

-Скоро баща ти издаде своята биография. Прочете ли я вече, каква оценка би му дал?
- Да, прочетох я веднага щом излезе. На мен лично по-интерсна ми беше втората част, защото познавам повече от хората, за които става въпрос, а и съм присъствал на доста от събитията. Разбира се, давам й висока оценка, защото всичко е написано така, както е било и начина, по който е написано, като къси разкази.
- Мислил ли си един ден да напишеш и ти книга, в която да разкажеш за живота си?image
- Имал съм предложения, но мисля, че е твърде рано.

-Мина почти година откакто ГЕРБ са на власт. Омръзнало е да ти задават този въпрос сигурно, но забелязваш ли вече повече прилики между Бойко Борисов и Тодор Живков.
-Честно казано, абсолютно никакви.
- Правителството се гордее с безкомпромисната си борба с организираната престъпност и корупцията по високите етажи на властта. Има обаче и противници, които критикуват агресията на тези акции...
- Всички казват, че това е единственото министерство, което работи. Наистина се прави повече за борбата с престъпността от преди, а що се отнася до агресията в акциите - не мисля, че това е правилният начин. Надали има друга държава в Европа, в която медиите да отделят толкова внимание на борбата с организираната престъпност и с такава показност.
- Какво мислиш за полицейския химн на Веселин Маринов?
- Отдавна не съм се забавлявал така. Свалих си го от интернет и се заливах от смях отново и отново. Не мога да си обясня как може да бъде сътворена такава идиотщина?!
- Много се говори за бъдещия политически проект на Георги Първанов. Мислиш ли, че той би имал успех и ще успее ли да разбие статутквото на ГЕРБ?
- Георги Първанов е политик от друга класа. Не знам нищо конкретно за неговия проект, но според мен със сигурност би се справил. В момента правителството е съставено от хора без никакъв политически опит, което от ден на ден става все по-ясно за всички. Представям си към края на мандата, ако се стигне до там, какъв ще е рейтингът на сегашното правителство.
- Преди два месеца имаше някаква закачка между теб и Симеон Дянков? Пред ученици в Ловеч той заяви, че е трябвало да отбие военната си служба по едно и също време с теб, но цитирам думите му: "Той обаче бе келеш." Как си обясняваш като цяло действията и изказванията на Симеон Дянков?
- Той най-вероятно е гледал "Шоуто на Иван и Андрей", в което аз участвах. Там си направих шега за картината на Цанко Лавренов, която Бойко върна на роднините на Лавренов. а тази картина всъщност е наша, защото Светлин Русев показа разписка, че картината е платена и след това подарена на дядо ми. Така че дядо ми си я е забравил просто. Шегата беше, че като го изритат утре Дянков, все едно, ако си забрави котката(нарочно в предаването казах кучето)в министерството, вдругиден да я подарят на чужд човек. И се опита да бъде оригинален, което страшно му отива. Аз винаги мога да бъда келеш, докато той никога няма да може да бъде финансов министър като хората.
- Скоро завърши семейния сезон на "Биг брадър". За малко ти отново бе част от "цирка", както сам се изрази. Какъв е коментара ти за шоуто? Това ли беше истината за българските семейства?
- Аз се шегувах, че нашият сезон е като върха на дарвиновата еволюция в сравнение с останалите, но този сезон надмина всичко. Аз не съм го гледал нонстоп, но от малкото, което видях бях потресен. Разбира се във всяко българско семейство има по нещо от всички семейства, които участваха. Не трябва да се подценява и факта, че продуцентите имат голям пръст в това, което стига до зрителя. но мисля, че отново си свършиха работата.
-От началото на годината една от най-обсъжданите теми е войната на Слави Трифонов с Бойко Борисов. Как си я обясняваш като страничен наблюдател?
-Познавам и двамата, а и двамата са ми симпатични. Със Слави дори преди около десет години бяхме много близки. Тримата сме присъствали заедно на вечери. Причините за войната са ми напълно неясни, но положителното от тази война е, че Слави може би е единственият човек, който си позволява открито да критикува Бойко Борисов.
-През изминалия тв сезон седна на два пъти на диванчето в "Шоуто на Иван и Андрей. Мислиш ли, че те имат ресурса да победят Слави Трифонов, който дълги години няма конкуренция?
-Като казваш това, искам да използвам случая да обясня за второто участие. Тогава заедно с Ивайла Бакалова и Милко Калайджиев се явихме в подкрепа на фондация "Деца с проблеми в развитието". Няма да изпадам в подробности, но тази акция продължава все още и всеки, който иска да помогне може да изпрати sms, с текст DMS DECA на номер 17777. А иначе Иван и Андрей са ми приятели и аз с удоволствие гледам тяхното предаване. Не знам каква е разликата в рейтинга между двете предавания, но мисля, че те двамата се справят доста добре.
-И накрая, какво се случва с теб? Как си в личен план? Къде ще почиваш през лятото?
-Благодаря за въпроса, при мен всичко е ОК. Остатъкът от лятото мисля да прекарам в Лозенец, на морето разбира се, с приятели.

 

Интервю на Георги Стоянов

  afera.bg

 


Тагове:   мога,   министър,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930