Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 23:44 - Службите хранeли с информация "Господари на ефира"
Автор: slivenplus Категория: Новини   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
0




image Жена от екипа точела координати с помощта на съпруга си Екипът на хумористичното телевизионно предаване "Господари на ефира" е използвал службите за сигурност на страната, за да се добере до адресите на по-трудно откриваемите лауреати на саркастичната награда "Златен скункс", връчвана за телевизионни гафове. Новината излезе в публикация от личния блог на журналиста Иво Инджев и по-точно - в материал под заглавието "Давам показания първо на вас".

Всъщност уволненият скандално от bTV бивш телевизионен водещ споделя учудването си, че е бил търсен по телефона от представител на МВР на адреса на родителите си, въпреки че не живее там от 17-годишна възраст. В статията обаче той връща лентата назад, припомняйки си любопитни събития от близкото минало.

"През 2006 година, малко след като напуснах bTV, бях изумен да видя екип на "Господари на ефира" да ме чака със "Златен скункс" на входа на новия ми адрес, където току-що се бях преместил. Доста по-късно разбрах как са ме намерили, без да съм бил още адресно регистриран.

"От службите", казаха ми лаконично.

И по-точно - в екипа имало жена, чиито мъж бил "от службите". Как обаче са се ориентирали, че не съм у дома и че ще се върна тъкмо по времето, когато ме причакват, и до днес си остава загадка за мен. Професионалисти!", пише в блога си Инджев.

Повече от интересен е и фактът, че иначе безкомпромисните "господари" така и не са излъчили репортаж от бурния протест на журналиста срещу връчения му скункс и видеото от емоционалната среща така и не е било излъчено в национален ефир. /БЛИЦ



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930